Про службу

 

      Мета психологічної служби:


      Здійснення освітньої, виховної роботи, спрямованої на забезпечення всебічного особистісного розвитку здобувачів освіти та учнівської молоді, збереження їх повноцінного психічного здоров'я; 

психологічний супровід на всіх вікових етапах шкільного життя для забезпечення повноцінного, гармонійного особистісного розвитку дитини шкільного віку.

 

      ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ:

                   I. Діагностична діяльність

     Виявлення проблем та потенційних можливостей педагогів, учнів школи та їх батьків;

     Формування груп для подальшої корекційно-розвивальної роботи;

     Моніторинг психологічного компоненту освітнього процесу.

                  II. Консультативна діяльність

    Супровід адаптації дитини в навчальному закладі;

    Психологічний супровід обдарованих дітей;

    Психологічний супровід дітей, схильних до девіантної поведінки;

    Психологічний супровід вчителів і батьків.

III. Корекційно-відновлювальна та розвивальна діяльність

     Сприяння повноцінному психічному та особистісному розвитку

     Реалізація корекційно-виховних програм на основі творчих проектів

     Співпраця з батьками, позашкільними закладами.

IV.Психолого-просвітницька діяльність.

 

Основні завдання:

Ø сприяння повноцінному розвитку особистості учнів;

Ø забезпечення індивідуального супроводу дітей з сімей, які опинились в складних життєвих обставинах, вимушених внутрішніх мігрантів, біженців тощо та надання їм необхідної психологічної допомоги;

Ø психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;

Ø попередження ризикованої та суїцидальної поведінки учнівської молоді;

Ø профілактика та подолання явищ ксенофобії, жорстокості, насильства, булінгу, злочинності, правопорушень, тютюнопаління, вживання алкогольних і наркотичних речовин дітьми та підлітками;

Ø первинна профілактика та запобігання торгівлі дітьми;

Ø профілактика ВІЛ/СНІДу;

Ø формування в учнів мотивації до здорового способу життя;

Ø просвіта педагогічних працівників та батьків учнів з актуальних питань практичної психології;

Ø  формування сприятливого психологічного клімату в учнівському та педагогічному колективах;
Ø  удосконалення науково-методичної роботи щодо підвищення професійного рівня.


ПСИХОЛОГІЧНА  ВЗАЄМОДІЯ




 













 

 

Коментарі